Concurs aniversar


Bine v-am regasit!

Sper ca ati petrecut frumos sarbatorile ce tocmai au trecut si sper din tot sufletul ca sunteti pregatiti pentru o mare surpriza :-)



Astazi, 21 aprilie se implinesc 4 ani de cand scriu pe acest blog. Patru ani in care mi-am facut prieteni in blogosfera, 4 ani in care am investit timp si placere pentru a impartasi tuturor lucrurile care-mi plac si cele care nu. Au fost momente in care l-am neglijat, momente in care imi era dor sa scriu un articol si momente incare ma gandeam numai la el, acest jurnal on-line. Si pentru ca este o ocazie speciala m-am decis sa-mi premiez cititorii.

Tadam!!! Am stat mult pe ganduri pana sa ajung sa decid ce premii sa ofer si pana la urma am mers pe carti si stick-uri USB pentru a nu face discriminari (poate vor fi si barbati printre participanti). Sper sa va placa si sa participati intr-un numar cat mai mare pentru ca in functie de asta voi decide daca voi mai organiza sau nu alte concursuri.

Tot ce trebuie sa faceti este sa raspundeti la cateva intrebari (printre care si una "creativa", dar care nu va fi eliminatorie). Termenul limita pentru inscrieri este 30 aprilie, ora 24:00, iar pe 1 mai voi face extragerea cu ajutorul random.org.

Reguli de participare:
  1. Raspundeti la toate intrebarile trimitand un e-mail pe adresa ioanagrigoriu85@gmail.com specificand in titlu "Concurs aniversar Ioana's blog";
  2. Inscrierea se face doar o singura data si nu cu mai multe adrese de e-mail (aceste persoane vor fi descalificate daca voi gasi mai multe adrese apartinand unei singure persoane);
  3. Va rog sa mentionati numele complet;
  4. In cazul in care unul dintre castigatori nu ma va contacta pentru a-mi furniza adresa de livrare a premiului in maxim 48 de ore de la extragere, acesta va fi realocat unei alte persoane.
Cam astea sunt regulile, sper ca nu vi se pare prea complicat si va urez succes!

Iata si intrebarile:
  1. Cum ai descoperit acest blog si ce-ti place la el?
  2. Ce subiecte crezi ca ar trebui sa abordez in viitor? Ce te-ar interesa?
  3. Ai recomanda acest blog unei alte persoane?
  4. In imaginile de mai jos aveti doua print-uri. Sunt reclame pentru un anumit produs sau ... ?

In inchierea vreau sa va arat premiile:

Locul I
Locul II

Locul III
May the best win!!!

O seara buna dragii mei,
Ioana

2 comentarii:

Mihaela Cristina spunea...

La Multi Ani si la cat mai multe postari iti doresc!!!!:D Foarte intereant concursul, un mod foarte interactiv de abordare, nota 10, eu cu siguranta particip, ultima intrebare e un fel de tema de casa dar sper sa ma apropii cat mai mult de ceea ce vor sa spuna pozele respective.Te pup si continua sa fii tu si sa exprimi unicitatea de care dai dovada prin blogul tau!:*

Ioana spunea...

Multumesc frumos Miha! Abia astept sa fac extragerile :P E foarte palpitant.
Te pup si eu draguta si-ti multumesc pentru cuvintele calde :*