Prima mea comanda pe Asos.com

"Zapand" printre blog-urile de la noi am fost foarte fericita sa descoper cateva magazine on-line foarte interesante, iar tentatia este foarte mare credeti-ma pe cuvant. Chiar daca bugetul nu mi-a permis intotdeuna sa adaug in cosul de cumparaturi tot ce-mi doream, am urmarit reducerile si-am avut numai de castigat.

Initial vroiam sa-mi cumpar niste rochite foarte dragalase, numai ca stocul a fost epuizat si m-am reorientat spre ochelari si o gentuta mini. Abia astept sa se incalzeasca afara ca sa pot sa ma "desfasor".

Iata ce-am cumparat:


 

Primii ochelari sunt pentru mine si sunt retro. Sunt genul care se poarta de cativa ani, dar sincera sa fiu n-am fost curioasa niciodata sa-i incerc, dar poza cu modelul urmator m-a facut sa ma decid instantaneu.


Pe langa faptul ca-mi place tunsoarea, mi-au placut ca se aseaza bine.


Cea de-a doua pereche sunt pentru prietenul meu si sunt foarte interesanti. Ai putea spune ca sunt perfecti pentru barbati :-))



Iar cea din urma este gentuta mini care zic eu ca merge de minune cu rochiile vaporoase de vara. Abia astept sa se indrepte vremea si sa ma pot plimba.


Cam astea au fost achizitiile de pe Asos. Sper ca v-au placut si vreau sa mentionez ca nu se percep taxe de transport indiferent de valoarea comenzii, ceea ce zic eu ca este un plus avand in vedere ca multe dintre magazinele de peste hotare au taxe de livrare incepand de la 6£ pana la 20£.

Pana data viitoare va imbratisez cu drag si va urez spor la "shoppinguit"!

Ioana

Niciun comentariu: