Castigatoarele concursului aniversar Ioana's blog

Bine v-am regasit intr-o zi atat de frumoasa si calduroasa precum aceasta!

Am avut un numar de 15 participante la acest concurs:


Iar castigatoarele sunt:


Premiul I  - Malin Andra


Premiul II - Anghel Madalina

 
Premiul III - Voineag Mihaela

Felicitari dragele mele si sper ca v-am adus putina fericire-n suflet! Am sa va trimit un e-mail in cursul serii de astazi pentru a-mi furniza adresele de livrare.

Sunteti curioase sa vedeti care erau raspunsurile intrebarilor capcana?

  
Aceasta este o reclama pentru un post de Radio


Iar acest print este pentru servetelele de sters geamul. De ce sa folosesti ziarul cand poti folosi un produs special?

Sincera sa fiu mi-a facut placere sa organizez un astfel de concurs pentru ca mi-am dat seama ca sunt unele lucruri la care mai trebuie sa lucrez si pe care sper sa le indeplinesc intr-un timp cat mai scurt ;-)

Pana data viitoare va imbratisez cu drag si va doresc o seara minunata!

Cu drag,
Ioana

Un comentariu:

An spunea...

Vaaai <3 Multumesc , multumesc Mult :X sunt asa happy <3