Jurnal de calatorie


Vineri, 27 februarie, am hotarat sa plecam intr-o scurta vacanta la munte. Amandoi ne doream asta de mult si parca simteam nevoia sa evadam din oras. Nimic mai simplu, am plecat la drum echipati si hotarati sa ne relaxam cum stim noi mai bine.



Inca o data s-a dovedit ca "Marcel" (sau mai bine numele cel ce-i da glas GPS-ului) a fost depasit de situatie, are o problema cu partea dreapta a drumului si ori vrea sa te duca prin centru, nu de alta, dar daca tot esti in vacanta, poti fi si calm in fata zecilor de treceri de pietoni, ori are impresia ca dupa in felul in care conduci in unele portiuni, esti un TIR si te duce pe centura. Nu zic ca nu-i bine sa nu-l ai, dar cateodata da cu bata in balta. Indicatorele par sa fie o buna solutie inca.



Ceea ce m-a surprins a fost, din nou, calitatea drumurilor din Bacau, culoarea blocurilor de la intrarea in Roman. Erau atat de colorate ca nu aveau cum sa nu-ti smulga un zambet. Am fost entuziasmata totusi de zapada, tot peisajul parea presarat cu zahar pudra, mai, mai ca-ti venea sa musti din munti crezand ca sunt din turta dulce. Mirosul de brad adia usor si ma facea sa cred ca deja ajunsesem la destinatie.



Ajungi la destinatie, ne-am cazat si am ales sa luam masa. Hmmm...unii dintre voi stiu deja de pasiunea mea pentru ciorba radauteana, iar date fiind circumstantele nu puteam rata ocazia, mai ales ca eram foarte aproape de "patria mama". In cazul in care nu stiti in ce consta, va spun ca se face exact la fel ca si ciorba de burta, numai ca in loc de burta de vita se folosesta carne de pui, preferabil piept.



Ceea ce ne-a bucurat foarte tare este ospitalitatea gazdelor nostre, desi aveam laptopul la noi si nu mergea internetul in camera noastra s-au oferit sa ne ajute punandu-ne la dispozitie unul de-al lor. Au fost atat de amabili, incat ne-au si dezvaluit unele retete.



Ce puteti vizita daca ajungeti in Gura Humorului? Pai aveti Muzeul din centru orasului, Manastirea Voronet, Manastirea Humorului si salina de la Cacica. Intrarea in manastiri este aproximativ 3 RON, iar pentru Cacica 7,5 RON. Un sfat totusi celor care nu suporta spatiile mici, nu coborati in mina, sincera sa fiu am mai vizitat pesteri la viata mea, dar parca niciuna nu mi-a dat aceiasi senzatie. Recunosc ca-mi cam tremurau genunchii stand pe loc.



Sincer data viitoare cand mai ajungem prin Suceava as vrea sa merg in Vatra Dornei, dar si pe la Radauti. Planuri sunt, acum trebuie sa constituim disponibilitati pentru a le putea realiza.



Pozele le puteti viziona aici.



O saptamana cat mai buna va urez!

Niciun comentariu: