O noua poveste de la Romtelecom

Am cam neglijat in ultimul timp televizorul asa ca am apucat cam tarziu sa vorbesc despre noul spot al celor de la Romtelecom:


Mie una mi-a dezmortit chipul si mi-a lasat un zambet pe buze. Initial am crezut ca e un spot publicitar pentru cine stie ce vitamine sau suplimente alimentare, dar pot spune ca intreaga scena, este una bine gandita. "Scufita Rosie" poate fi una dintre cele mai scurte povesti, dar totusi ma gandesc la faptul ca spusa de zece ori, iti ia ceva timp.
Probabil cei de la Grey au subliniat ideea clientului lor, prin faptul ca noile servicii sunt din ce in ce mai avantajoase si se pliaza mai bine la buzunarul sau nevoile clientului. Sincer cred ca aceasta imagine proaspata le va aduce un plus, este deja cunoscut faptul ca la sfarsitul anului 2008 lucrurile nu stateau prea bine pentru ei.
Pe mine una m-a prins ideea si ii felicit pe cei ce au realizat acest spot. Este o adevarata gura de aer avand in vedere actuala situatie a pietei publicitare de pe la noi.

Niciun comentariu: