Un nou inceput




Un nou inceput de an, o noua lumina s-a abatut asupra destinului meu, dand o noua culoare. Ce culoare? Pai nu stiu daca o pot exprima inca in cuvinte, cert e ca am cam tras chiulul din blogosfera si promit sa revin in forta cat de curand.
Vreau sa fac o mica listuta, ca si cum as trage o linie asupra timpului ce a trecut, realizand ce am invatat:
- in primul rand am redescoperit acea bucurie de a rasfoi paginile unor carti, stand cu sufletul la gura si sperand ca pana la urma lucrurile sa se sfarseasca cu bine;
- am descoperit ca as putea sa nu mai cred intr-o lume ce ar putea sa se schimbe (dar uneori sunt mult prea capoasa, asa ca-mi ignor propriile ganduri);
- micile bucurii de a savura clipele acelea, care nu demult mi se pareau obisnuite si le treceam prea repede cu vederea;
- relaxarea pe care o poti resimti atunci cand vizionezi un film si mai ales starea de bine pe care ti-o pot transmite;
- munca in echipa e mult mai productiva, atunci cand toti membrii sai isi dau toata silinta;
- sa nu uit sa fiu aproape de cei dragi si sa dau importanta cuvenita momentelor petrecute impreuna.
Cam acestea ar fi principalele idei extrase din evenimentele petrecute in 2008, iar ca sa respect traditia fiecarui an, mi-am stabilit mici obiective pentru anul curent, pentru ca la trasarea urmatoarei linii, balanta sa incline mai mult spre realizari decat spre cele esuate si lasate intr-un colt al constientului meu.
Pentru ca aceasta revenire sa nu treaca neobservata am sa o las pe Natalia sa spuna prin muzica ce am vrut sa exprim in cuvinte.




Niciun comentariu: