Bernard the bear



A venit vremea sa va fac cunostinta cu Bernard. Cum care? Bernard bear. Prima oara cand l-am vazut a fost intr-un taxiu pe care l-am luat in drumul spre casa, observam ca este cam poznas, asa ca mi-am bagat putin nasucul in Google si am aflat mai multe despre el. Am urmarit aproape toate filmuletele de pe YouTube si mi-am dat seama, ca este un ursulet prietenos cu cei mici, prin prisma faptului ca nu vorbeste, ci mai mult face.

Am ramas placut impresionata, pentru ca dupa Mickey Mouse, Tom&Jerry si alte desene animate clasice, nu am mai vazut unul care sa-mi destinda serile, uneori si diminetile. Am incercat sa vad si eu ce-i cu fetitele PowerPuff, dar nu prea am rezistat datorita limbajului brutal pe care-l foloseau gen "tampitule", "prostule" sau cuvinte mai putin dragute (daca le pot numi asa) decat acestea.Ursuletul are chiar si o pagina web adresata lui in totalitate, de unde micutii pot lua un wallpaper sau filmulete pentru mobil.

Din cate mi-am putut da seama se pare ca mai nou si studiourile Universal si-au dat seama de potentialul lui Berny si au decis sa cumpere drepturile internationale pentru un DVD cu simpaticul ursuletul. Tin sa va spun, asa pe ultima suta de metri, ca ursuletul nu prea are par si poate fi egoist, in unele cazuri primitiv, neavand rabdare, dar un lucru este cert, este intotdeauna pus pe sotii.

Dupa articol am inserat si un filmulet cu el in speranta ca o sa va placa:


Niciun comentariu: