Spotul focos

Sa spunem ca esti la servici, iti faci constincios treaba, cand un spot iti rapeste pentru cateva clipe atentia. O sa va intrebati de ce? Pai respectivul spot facea referire la un eveniment recent ce s-a petrecut in Galati. Un anumit magazin a luat foc, circulatia a fost deviata, oameni au fost evacuati din locuinte s.a.m.d. Numai ca dupa ce au reusit sa-si stranga fortele si sa refaca magazinul, acestia s-au gandit sa faca putin haz de necaz cu o fraza ce suna cam asa: "...concurenta a crezut ca am luat foc...".

Pai din cate am putut deslusi din presa galateana se pare ca nu un scurtcircuit nevinovat a produs accidentul, ci chiar un muc de tigara aruncat la voia intamplarii chiar de catre unul din locatarii blocului unde-si avea sediul respectivul magazin. Nu am sa caut nod in papura celor ce au facut spotul, dar totusi as incerca sa-l intreb pe responsabilul magazinului de ce preturile au crescut simtitor dupa tragicul accident. Carcotasii vor spune: pentru a recupera pierderile, insa avand in vedere ca preturile erau deja putin piperate, de ce sa fortezi mana clientilor?



Stiti de ce-mi reaminteste aceasta mica relatare? De pasarea Phoenix, de renasterea din cenusa, ma gandesc ca vor sa vina pe piata cu un nou aer, cu o noua poveste de genul, concurenta ne vrea jos, dar noi nu ne lasam atat de usor, dar pe langa aceasta noua tenta tragicomica, cred ca ar fi bine sa lucreze si la raportul pret/calitate, mai ales ca vremurile o cer, iar piata are o, oferta mai mult decat satisfacatoare in ceea ce priveste mobilierul.



Un pic tragic, un pic comic, cert e ca respectivul spot mie una mi-a atras atentia si mi-a starnit curiozitatea asupra planurilor de viitor pentru aceasta campanie. Traiesc cu speranta ca ea nu se va opri aici si ca printuri vor iesi la iveala, de ce nu, intr-un mod ce pastreaza aceiasi linie tragicomica.



Le urez succes celor ce au initiat-o si astept sa vad efectul pe care-l va avea asupra clientilor sai.
Am pus si link-ul catre articolul ce a aparut atunci in presa.







"Focul ce se socoteste stins, de multe ori arde mocnit"

Niciun comentariu: