Review: Masca cu colagen de la Herbagen

Bine v-am regasit!

Revin in noul an cu un review despre o masca recent cumparata, care s-a ridicat la nivelul asteptarilor. Dupa cum bine stiti cu totii sunt o fana a marcilor romanesti pentru ca tind sa cred ca ne si pricepem la unele lucruri.

In ultimul timp am folosit masca pe baza de argila si aspirina pentru ca tenul meu se comporta cam ciudat in ultima vreme si sincera sa fiu nu prea imi place sa arat ca un pom de Craciun. Pe aceasta am descoperit-o cand ma duceam sa iau cadoul de Craciun pentru bunica mea. Pretul este destul de accesibil spun eu (14, 5 RON).

Ambalajul arata cam asa:



Marca: Herbagen
Numele produsului: Collagen mask
Expira: 01.09.2014
Cantitate: 50 gr
Cum se foloseste: Masca se intinde in strat subtire pe fata si/sau decolteu, se lasa sa actioneze 10-20 min. apoi se indeparteaza cu apa calda
Ingrediente: vedeti in poza de mai jos
Pret: 14,5 Ron
De unde le puteti achizitiona: in magazinele naturiste
Site: herbagen.ro
Masca este destul de cremoasa, spun eu, dar din momentul care o aplicati pe fata aceasta isi schimba culoarea, iar senzatia este asemanatoare cu cea pe care o aveti atunci cand aplicati o masca exfolianta, adica strange.
Iata si lista ingredientelor:
In ultima vreme, datorita vantului si al aerului rece, tenul meu tinde sa se usuce, iar aceasta masca acopera perfect nevoile mele in acest anotimp. Masca in schimb trebuie insotita de o hidratare corespunzatoare, deci nu uitati de aplicarea cremei de fata.

Mirosul nu este unul intepator, ci mai degraba placut.

Sper sa va placa aceasta masca si mai ales sa fie pe masura asteptarilor voastre, deoarece eu ma declar multumita de ea.

Acestea fiind spuse va salut cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: