Wishlist luna ianuarie

Anul trecut s-a petrecut o mica schimbare, ceva m-a a dus cu picioarele pe pamant si mi-am spus ca trebuie sa am mai multa grija de mine, de ceea ce mananc si sa fiu mai atenta la detalii. Tocmai de aceea am decis ca trebuie sa schimb modul de a ma imbraca si purta.

Poate suna superficial, dar suntem ceea ce purtam si asta spune multe despre noi. O femeie care nu se respecta nu va dobandii respect de la cei din jurul sau. Spun asta pentru ca daca o singura data vei fi dispusa sa te neglijezi, sa spui, lasa, nu conteaza, nu intereseaza pe nimeni, te vei amagi si nu, nu va fi singura data.

Modul in care iti aranjezi parul, grija pe care o acorzi tenului tau, faptul ca nu pleci cu bluzele sifonate si ca ai grija de unghiile tale spun multe despre tine. Eu una ma declar "sclava" parfumului. Nu pot pleca din casa daca nu ma dau cu parfum.

M-am cam abatut de la titulul articolului, dar trebuia sa fac o scurta introducere pentru ca mi-am propus ca in fiecare luna sa fac o scurta lista cu produsele preferate. Chiar daca nu mi le voi putea achizitiona pe toate ma voi putea delecta macar privindu-le.

Primul lucru de pe lista sunt ghetutele pe care am dat din greseala pe miniprix:





Acestea costa 56 RON. Vineri cand m-am uitat pe site aveau un model cu tinte care-mi placea mult mai mult.

Pentru ca tot astept sa vina primavara, am adaugat pe lista mea si rochita de mai jos:

Este tot de pe miniprix.ro si-mi place la nebunie! Pretul ei este de 59 RON.

Fustita de mai jos este de poveste si mi-ar face mare placere sa am o asemenea piesa in garderoba. Este de pe Dorothy Perkins si costa 12£.

Iar pentru ca vedeta sezonului se anunta verdele smarald si pentru ca datorita acestor tendinte au inceput sa-mi placa culorile tomnatice, am introdus in lista si aceasta fustita de culoare strugurilor:


Este absolut fenomenala! Pretul sau este tot de 12£.

La accesorii nu am insistat prea mult, dar totusi aceasta geanta nu avea cum sa-mi scape:


Este de pe site-ul melimeloparis.ro si momentan este redusa de la 149,99 RON la 74,99 RON.

Cam atat pentru luna asta! Voi v-ati facut lista cu produsele preferate?

Pana data viitoare va imbratisez cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: