Pasiune adusa la viata


Am hotarat ca acest an sa petrec altfel ziua de 14 februarie si am hotarat sa mergem la teatru, pentru ca tocmai ce-mi sarise in nas panoul cu premiere si vazusem ca Florina Cercel este protagonista unei piese tocmai la teatrul Fani Tardini.

Recunosc cu mana pe inima ca ar trebui sa stau cu barbia in piept cand scriu acest articol, pentru ca in ultima perioada am cam neglijat aceasta prefrumoasa arta a exprimarii sentimentelor prin cuvinte si gesturi (plus multe alte condimente, pe care sunt sigura ca numai actorii le cunosc), dar intr-un final trebuia sa-mi iau inima-n piept si sa-mi revin.


Cu ideea fixa-n cap si cu pasi repezi m-am dus spre casa de bilete, unde binenteles doi catelusi foarte dragalasi mi-au facut primirea si nu m-am putut abtine sa nu ma joc putin cu ei, peste un minut mi-am dat si eu seama ca defapt era o doamna si m-am decis sa cer biletele, totusi marea mi-a fost mirarea cand m-a intrebat daca vrem sa stam in primul rand, am spus un da cam sec, desi in sinea mea explodam de fericire. Si uite asa cu biletele in mana, victorioasa fiind, m-am indreptat catre casa.


A venit intr-un final si ziua de sambata, cand m-am dichisit, parfumat si echipat si-am plecat spre teatru...totusi ceva era schimbat...da, in realitate teatrul a trecut printr-o frumoasa schimbare si acum ti-e mai mare dragul sa-l privesti, fara sa-ti fie frica de faptul ca ceva pana la urma se va rupe sau sparge.


Sssst, a inceput piesa! Nu am sa va spun prea multe despre e totusi pentru ca-si pierde farmecul, nu poti sa povestesti inceputul si sa lasi ascultatorii in suspans, aici tehnica aceasta nu functioneaza, este un intreg indestructibil si prin urmare va recomand sa vedeti "Camerista".


Frumos, frumos,frumos si as mai putea spune acest cuvant de nenumarate ori, cert e ca mi-am deschis apetitul si acum trebuie sa-l alimentez dupa cum se cuvine.


Ce pot sa spun despre Florina Cercel? "Mare personaj, mare caracter". Extraordinara, am aplaudat pana ma dureau mainile si putin dupa. Merita tot respectul si toata admiratia.


Sper ca v-am facut si voua pofta :P


Enjoy!




P.S.: Site-ul teatrului este bine pus la punct, asa ca nu ezitati sa-l consultati la nevoie ;-)

Niciun comentariu: