Dairy Milk te pune in miscare

Bine v-am regasit!
Astazi este duminica si vreau sa va destind putin, dar mai intai am sa va solicit 4 minute din atentia voastra. Am sa va rog mai intai sa va uitati la acest clip (mai vechiut el, dar probabil pentru multi de neuitat):

La momentul acela stiu ca mi-a placut mult piesa celor de la Chemical Brothers. Nu asta era ideea principala. Acum ceva timp am fost impreuna sa mancam ceva, iar unul din LCD-urile din respectivul restaurant era pe MTV, acela original, iar momentan erau "scurte" momente de publicitate. Una singura a reusit sa-mi atraga foarte tare atentia pentru ca era vorba despre un produs ce sta cam rau cu publicitatea pe la noi si anume: ciocolata. De ce spun asta? Pai ganditi-va putin la toate clipurile publicitare pentru acest produs. Ce au in comun? Pai toate arata ciocolata revarsandu-se, luand anumite forme si mai ales rasfatand persoanele ce o gusta.

Cu totii stim ca este un dulce preferat de majoritatea copiilor si nu numai, dar ma intreb de ce oamenii din publicitate s-au blocat pur si simplu pe aceasta idee, fixa as putea sa o numesc eu...

Ciocolata este o sursa de energie, consumata in limitele normale poate chiar ajuta organismul. Am gasit si spotul:


Hmmm...banuiesc ca multi isi vor aminti pana si de celebrul spot al celor de la Prigat cu pisoiul...mie una mi-a amintit si de melodia mai sus prezentata... Sper sa foloseasca macar ca sursa de inspiratie, pentru ca sinceri sa fim de la celebra marmota ce a mai frapat ca si aparitie in advertising?

Poate sunt eu mai carcotasa azi, dar va invit sa vizionati si celelalte reclame de pe YouTube.

Vizionare placuta!

Niciun comentariu: