De inima albastra





Acum cateva zile am facut o mica listuta ce se intituleaza chiar asa, nu reflecta starea mea sufleteasca de acum , dar sunt sigura ca toti au una, pentru ca indiferent prin ce trecem avem momentele noastre in care vrem sa ne relaxam, sa ne rupem putin de cotidianul ce ne preseaza din ce in ce mai tare.

Stau si ma gandesc, acultand aceste piese, ca poate o parte din mine regreta suferinta provocata la un moment dat altor persoane si indiferent prin ce am trecut in relatiile anterioare nu reusesc decat sa-mi amintesc partile bune, momentele de fericire maxima. Imi amintesc cuvintele codate pe care le foloseam si care recunosc cu mana pe inima ca sunt sarea si piperul intr-o relatie, pentru ca ele mentin misterul cuplului. Stau si ma gandesc cateodata, daca voi mai spune acele cuvinte in relatia actuala...adevarul e ca atunci cand imi vin in minte pur si simplu, nu le pot spune cu usurinta...mi se impleticeste pur si simplu limba, ma inrosesc si caut altceva, ceva nou, unic, pentru ca vreau sa-l fac pe cel de langa mine sa se simta bine langa mine.

Nu de multe ori mi s-a intamplat sa descopar ca unele persoane mentin aceleasi formule, iar momentul adevarului a fost mult mai dureros pentru mine. De ce? Pentru ca nu m-a facut sa ma simt speciala, pur si simplu nu reuseam sa vad diferenta dintre trecut si prezent.

Daca tot am amintit de listuta mea cu piese de suflet, consider de bun augur sa o impartasesc cu voi:

1. Whitney Houston - My Love Is Your Love
2. Celine Dion - I Love you
3. Eros Ramazzotti - Più Bella Cosa
4. Eros Ramazzotti Featuring Anastacia - I Belong To You
5. Laura Stoica -Mai Frumoasa
6. Paula Seling - Ploaie in luna lui marte
7. Zucchero - Baila Morena
8. Regina Spektor - Hotel Song

M-am oprit doar la opt, pentru ca nu vreau sa insir chiar toate piesele, am extras doar o mica parte, zic eu reprezentativa. Apropo de spune-mi cu cine umbli, ca sa-ti spun cine esti, poate acest proverb se poate aplica si in contextul muzical, nu cu putin timp in urma colegele mele de munca imi spuneau ca ma defineste piesa cu numarul 8. Cred totusi ce au spus fetele, pentru ca de fiecare daca cand o ascult ritmul imi cuprinde tot corpul si o pofta nebuna de viata ma cuprinde pe mine, dar si pe cei din jurul meu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vai. De mult ma chinuie si pe mine gandul asta cu cuvintele codate si cu gesturile care se repeta de la o relatie la alta, chiar daca relatia de fata este mult mult mult mai speciala decat oricare alta relatie avuta anterior.

O sa scriu si eu un articol despre asta. Merci pentru inspiratie :)

Anonim spunea...

frumoase randuri...frumoase melodii...mi-au trezit amintiri frumoase :) pup

Ioana spunea...

@Ines: Ma bucur tare mult ca te-am inspirat si abia astept sa dezbatem subiectul la tine pe blog ;)
@Aura: Din suflet pentru suflet, sunt piese ce ung inimioara si o fac sa sune ca si cel mai dulce acord de vioara. Te pup :-*