Primul meu blogmeet

Acum câteva zile, mai exact joi am fost la întâlnirea organizată de Alex pentru a-mi primii premiul.
Deşi la început nu am văzut nici o mişcare în CUI şi mă cam uitam pierdută pe la mese în speranţa că voi vedea pe cineva cu un atlas publicitar...au trecut câteva minute până l-am văzut pe Alex îndreptându-se către masă şi m-am dus şi eu.
La intervale scurte de timp au apărut şi Ines, Alex C-tin şi Marius.
S-au discutat despre diferite probleme, cum ar fi: pagini web, Ad Sense, foarte puţin despre „caricaturi”, facultate, o revistă ce va apare în scurt timp...Sper să nu fi omis nimic.
Sunt super încântată de această primă întâlnire şi sper că vor mai urma şi altele la care să pot participa.
Cum am ajuns acasă am dat drumul la TV, iar după prima reprinză m-am dus să văd în ce constă atlasul publicitar. Am crezut că o să fie o gramadă de termeni care înlesnesc cititul, dar s-a dovedit a fi exact invers, un atlas bine structurat, cu termeni accesibili şi nu pot să neg faptul că fiecare pagină asupra căreia îmi îndreptam privirea îmi aducea zâmbetul pe buze.
Cei care au venit la întâlnire şi pe care mi-a făcut plăcere să-i cunosc sunt:
Răzvan, Alex, Ines, Alex C-tin şi Marius

P.S.: Alex dacă citeşti postul, vreau şi eu o revistă şi aştept următorul concurs.

2 comentarii:

Anonim spunea...

1.detalii despre revista gasesti aici.
vezi ca pana maine e un concurs ( :D ) si poti castiga un exemplar gratuit.


2. chiar acum scriu un post pe jobinmarketing despre urmatorul "concurs"

Ioana spunea...

M-am inscris in concursul pentru revista, sper sa castig :D