Albacher – un nou jucător premium pe piaţa berii?

Un nou spot haios mi-a atrans atenţia către apariţia unui nou produs pe piaţă, iniţial am căutat pe you tube spotul, dar nu l-am găsit şi am decis să dau un search pe google. L-am găsit cu ajutorul lui trilulilu.





Albacher este noul brand al producătorului apei minerale Borsec şi al sucurilor Giusto şi Brifcor, care va fi îmbuteliat la PET şi la doză, producţia fabricii din Sebeş, judeţul Alba. Se pare că aceasta nu este ultima surpriză a celor de la Romaqua Group, urmând ca până în anul 2009 să fie lansate încă două astfel de produse.
Brandul Albacher va avea drept concurenţi direcţi InBev, URBB şi Ursus Breweries.
Noutatea însă vine de la folia de aluminiu ce se găseşte la dozele de bere, spun asta pentru că este un lucru bun, deşi este o bere din clasa premium. Sunt sigură că mulţi dintre noi ne-am obişnuit să spălam dozele, având în vedere incidentele de acum câţiva ani.
Conform unor statistici, consumul de bere a crescut în România faţă de anul trecut cu aproximativ 10%, rămâne însă de văzut cum vor muşca din piaţă noii jucători, având în vedere concurenţa acerbă de pe acest segment.
Nu ştiu ce gust are, dar puteţi găsi o opinie în acest sens aici.
Later edit: Dacă vi se pare cunoscut tipul de la volan, îl puteţi vedea în serialul de pe ProTv “Arestat la domiciliu”.

Niciun comentariu: