Nespresso - o cafea care nu merge fără George Clooney

Ieri uitându-mă la TV mă plictiseam îngrozitor, de aceea am decis să vizitez şi posturile TV străine şi am dat de o reclama foarte, dar foarte drăguţă cu George Clooney pentru Nespresso. După ce a colaborat cu italienii pentru spotul Martini „El toro” (genial după părerea mea), acum colaborează cu francezii pentru un nou produs. Ideea spotului este alta, nimic nu mai contează atât timp cât poţi savura un Nespresso, actorul este neglijat de partea feminină, care acum are noi priorităţi.
Azi am dat fuga pe You Tube şi am găsit două spoturi, eu ştiam numai de unul, dar am să le postez pe amândouă ca să vă faceţi o idee asupra lucrurilor pe care vrea să le transmită compania prin intermediul lor.
Asocierea unui actor cu un produs sau mai bine spus cu un brand nu este nouă, dar pentru a face cunoscută prezenţa acestui produs pe piaţă este justificată, mai ales că produsul se vrea a fi unul cu clasă, refinat şi mai ales unul dintre cele mai bune din segment.
Am să vă mai prezint în zilele următoare încă un spot adresat segmentului masculin având în prim plan o actriţă senzaţională. Nu vă dezvălui mai multe prefer să păstrez secretul.
Acesta este primul spot:




Iar cel de-al doilea:



Sloganul promovat este unul genial „What else? WHO?”
Sper că am reuşit să vă aduc zâmbetul pe buze. Este un exemplu a ce înseamnă un spot reuşit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super ideea. Si fiind vorba chiar de cafea au reusit sa evite multe banalitati. :)