Tu café

O melodie descoperită recent cu ajutorul renumitului “tub” mi-a readus în minte numai amintiri plăcute, atât de plăcute că-mi vine să mă duc în Austria pentru a savura o ceaşcă de cafea. Poate unii o să o catalogheze drept nebunie, dar fiind un sipirit care adoră aventura şi călătoriile am să trec peste acest aspect.
Cafeaua îmi aduce aminte de proiectul realizat la Comportamentul Consumatorului, unde am fost printre cei fericiţi, care au nimerit un produs despre care găseşti informaţii. Ţin minte că am stat o noapte întreagă să traduc informaţii găsite pe wikipedia...totuşi nu am băut cafea pentru că pur şi simplu aceasta nu are efectul scontat asupra mea, mai rău îmi face, adică îmi induce o stare instant senzaţia de somn, dar nu pot spune că nu beau o cafea din când în când.
Sunt printre acele persoane fericite (ţin să le numesc aşa) care au băut o cafea veritabilă în călătoriile mele prin ţările mai calde şi nu au nici o legătură cu ceea ce unii dintre oamenii pe care i-am întâlnit o numesc cafea.
Postez clipul cu versiunea karaoke, cine ştie poate sunt pasionaţi printre cei care se vor perinda pe acest blog.



Până data viitoare savuraţi melodia şi nu numai. Nu uitaţi “ Cuando tomes tu café toma tu café con caña” ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si pe mine ma leaga amintiri placute de piesa asta. A fost imnul Olimpiadelor Comunicarii din acest an. :) In pauze, la inceputul si la incheierea prezentarlor tot asta puneau. Si a inceput sa-mi placa mult. :)