Review: Unt de corp - Dr organic cu ulei de argan

plafar.net
Recent , in Galati, s-a deschis un nou centru commercial, iar in interiorul acestuia am avut placerea sa descopar magazinul Plafar. Pentru ca sunt o norocoasa, in intampinarea mea a venit un om de o blandete cum rar intalnesti ce mi-a recomandat untul de corp de la Dr organic cu ulei de argan.
 
Daca intial nu prea m-a incantat mirosul acestui unt (imi amintea de acea cutiuta rosie, metalica in care era crema chinezeasca impotriva migrenelor), mai tarziu am ajuns sa-l iubesc. Am pielea foarte uscata, iar acest produs imi hidrateaza intens pielea. Spun asta pentru la 24 de ore de la aplicare, pielea mea era fina precum pielea unui bebelus.
 
Imi pare rau ca nu am scris acest articol mai devreme pentru a va arata o poza prin care sa va dati seama de consistenta cremei, dar din pacate crema pur si simplu s-a "evaporat".
 
Cam asa arata cutia la ora asta:
 
 

Descrierea lor:

Cu ingrediente bioactive, naturale si organice. Fara parabeni, SLS, coloranti, parfumuri si conservanti artificiali. Netestat pe animale. Potrivit si pentru vegetarieni si vegani. Unt de corp cu o textura lejera, ce se absoarbe usor, formulat pentru a reface si a reda pielii un aspect placut.
 
Marca: Dr. organic
Numele produsului: Unt de corp cu ulei de argan marocan
Expira: 01.06.2016
Cantitate: 200 ml
Cum se foloseste: Aplicati prin masaj direct pe tot corpul
Ingrediente: ulei de Argan, extract de Argan, suc din frunze de Aloe vera, unt de Shea, extract din fructe de Portocal, ulei de cuisoare, ulei de Muscata, ulei din coaja de Lamaie, ulei de Patchouli, ulei din frunze de Scortisoara, ulei de Palisandru, ulei de Menta salbatica, ulei din coaja de Mandarine, extract din fruct de Vanilie, ulei de Menta creata, extract din fructe de Kigelia, extract din floare de Roselle, extract din fructe de Baobab
Pret: 60 Ron / redus 36 Ron
De unde le puteti achizitiona: http://www.plafar.net/ ; www.centrofarm.ro
 
Il recomand cu incredere persoanelor cu pielea foarte uscata, mai ales ca acum este iarna si pielea noastra necesita o atentie sporita.
 
Pana data viitoare va salut si va doresc o zi minunata!
 
Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: