Tendinte incaltaminte in primavara-vara anului 2013

De ceva vreme ma tot gandesc la asortarea unei tinute cu pantofi, balerini sau sandalute si ma gandeam sa scriu acest articol despre tenditele actuale, dar iata ca intr-un sfarsit mi-am facut curaj.

Ce purtam vara asta? In primul rand trebuie sa stiti ca au revenit la moda pantofii cu varf, asa ca daca i-ati ascuns prin dulap, e timpul sa-i stergeti de praf si sa-i scoateti in lume.

Mix pantofi cu varf si insertii metalice


Pe lista pantofilor "hot" in vara asta se afla si pantofii cu elemente metalice Stiu ca a fost un trend acum cativa ani cu cizmele cu varf metalic in care nu toata lumea se regasea, dar ce spuneti de niste sandalute aurii?

hotstepper.ro

hotstepper.ro

hotstepper.ro


Nu am putut niciodata sa port pantofi cu tocul de 10-11 cm, dar sincera sa fiu m-as incumeta sa port pantofi cu toc masiv. Prezinta mult mai multa siguranta si nu as vrea sa ajung sa ma simt ca si cum as merge pe picioroange. Iata doua modele care mi-au captat atentia:

hotstepper.ro

hotstepper.ro


O alta surpriza anului 2013 sunt pantofii cu barte transparente. Interesanti, de ce nu? Tin minte ca atunci cand eram mica am primit o pereche de papuci mov cu bareta transparenta si eram pur si simplu indragostita de ei.

Pantofi Chloe

Pantofi Rupert Sanderson

Pe mine nu m-au avantajat niciodata cizmele cu barete, dar ma gandesc ca unei femeie cu pioarele cat de cat lungi si frumoase i s-ar potrivi de minune.

Alexander Wang - primavara 2013

Ce ma bucura foarte tare este insa ca incaltamintea cu talpa ortopedica, cele din piele de reptila, cu talpa joasa si mai ales in combinatia alb-negru sunt inca in tendite.

Cam astea sunt unele din tenditele actuale (le-am trecut doar in revista), dar nu uitati ca, comfortul piciorului nostru conteaza mai mult decat orice altceva pe lumea asta iar tenditele sunt trecatoare. Cel mai bine, dupa parerea mea, este sa investesti intr-o pereche de pantofi de calitate, clasici. Nu numai ca te vor tine cativa ani de zile, dar vei economisi si bani. Credeti-ma pe cuvant! E pe incercate treaba asta ;-)

Pana data viitoare va imbratisez cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: