Melodii ce mă fac să zâmbesc

Inspirată fiind de recentul articol a lui Claudiu mi-am zis că aş putea scrie şi eu despre mai noua mea pasiune pentru clasicele melodii, pe care sunt sigură că mulţi dintre voi le ştiţi, în variante mai noi sau nu.
Prima se intitulează Hit the road Jack! şi este interpretată de Ray Charles. Mereu când o ascult îmi vine un chef nebun de zbenguială şi parcă nu mai am stare.


Cea de-a doua mi-a făcut plăcere să o reascult la ultima nuntă pe la care am fost, iar dacă la prima era zbenguială în stare pură, acum vine jocul de glezne şi genunchi. Ţineţi minte că în serialul Ally McBeal interpreţii aveau câte o melodie când se simţeau mai bine? Ei, pe lângă celebra melodie cu I feel good, aceasta se potriveşte şi ea de minune şi este vorba de Chubby Checker - Let's Twist Again.


Pe mulţi dintre voi nu o să vă mire ultima alegere din top 3. Cine nu putea să lipsească? Păi faimosul Elvis Presley cu al lui Hound Dog. Este o melodie de bâţâială maximă şi de adus zâmbetul pe buze.


Am să vă rog să numiţi şi voi măcar trei dintre melodiile preferate, care vă induc o stare de bine şi un zâmbet până la urechi.
Smile as frequently as you can!

2 comentarii:

Anonim spunea...

este adevarat ca melodiile amintite de tine sunt super "zbenguicioase", dar hai sa-ti arat care este melodia care ma invioreaza pe mine intotdeauna, care ma face sa tzopai si sa privesc lumea altfel. este vorba de "I will survive" - Gloria Gaynor.
http://www.youtube.com/watch?v=Xv6lHwWwO3w

Ioana spunea...

Da, e super si aceasta, imi place si mie la nebunie, dar la asta merge o interpretare teatrala ;)
Iti multumesc ca mi-ai reamintit-o, acusica ma apuc de dansat pe ea :D