Cine stă pe rămurică?

Cum cine? Păi nu stă nimeni momentan pe rămurică, doar că în ultimul timp un frumos cuplu de guguştiuci sau de porumbei sălbatici (depinde de sursa pe care o consulţi) a decis să-şi făcă un cuibuşor între aerisirea de la hotă şi cea de la centrală. Nu am scris despre asta până acum pentru că am zis că e ceva cât se poate de normal, numai că de trei ani aceste micuţe şi drăgălaşe creaturi ne-au ales ca şi protectori.
Acum e mult pre frig şi au renunţat la cuibuşor, dar acum ceva vreme ne acomodam unii cu alţii pentru că eu mă speriam de zgomotul produs de ei, iar ei se uitau curioşi atunci când îmi făceam apariţia pe balcon.
Relaţia mea cu această specie, ca să spun aşa, îşi are rădăcini bine înfipte în memoria mea, pentru că atunci când eram şi eu mai mititică şi mai pitică am salvat un guguştiuc ce căzuse sărăcuţul după o piatră, iar o mâţă răutăcioasă îi făcea ochi dulci. Apoi acum patru ani ne-am trezit că pe balcon se zbătea un alt guguştiuc, nu vedea el bine geamul şi tot dădea să iasă, aşa că mi-am pus o pereche sănătoasă de mănuşi şi l-am prins, pentru ca mai apoi să-l eliberez pe acest sufleţel.
Am apucat să fac câteva poze, înainte de a-şi părăsi cuibuşorul de nebunii:

Uitam să vă mai spun despre un porumbel maro ce în vacanţă îm dădea trezirea. Venea şmecherul la geamul de la baie să nu-l tragă curentul şi-mi tot cânta până când mă trezea. Dacă cei care au curte au un ceas mai viu colorat şi anume: cocoşul. Eu îl aveam pe al meu în miniatură.
Sper că v-a plăcut această scurtă povestioară şi vă mai aştept pe la mine!

3 comentarii:

Claudiu M.B. spunea...

Sincer sa fiu e o dulceata inaripata si cunosc senzatia cu galagia pentru ca nu de mult la mine isi facusera cuib vrabiutele si erau foarte galagioase...asta ca sa nu iti mai spun ca le-am vazut puii micuti si agitati...super fain articol...Felicitari...

Anonim spunea...

Si eu am ceva porumbei pe balcon. Uneori ma uit la ei ca la Animal Planet..sunt tare draguti. :) Dar multi, dimineata fac o galagie teribila.

Ioana spunea...

Claudiu: Vrabiute! Ce dragut :X Mi s-a facut un dor nebun de inaripatii mei. Multumesc frumos si te mai astept pe la mine ;)
Paula: Te cred, eu am vazut acum cam o luna porumbei motati (aceia care se mai folosesc si la unele nunti) si ma topeam pur si simplu :)