Let's talk about strategy

Casa de Economii si Consemnatiuni si-a lansat azi o noua imagine. Cea mai veche banca din Romania isi schimba identitatea, cu una mai moderna si a lansat un serviciu de internet banking, un nou card Mastercard embosat - prin care se pot face rezervări şi de acasă şi un program pentru cei care accesează fonduri europene, trei produse pentru accesarea fondurilor europene si vrea sa ofere in curand si un credit ipotecar pentru locuinte, in ton cu tendintele actuale - CEC Bank.
Noua sigla a bancii infiintate în 1864 este o frunza de stejar, care rensşte an de an, iar scutul din sigla CEC Bank semnifica siguranta si protectie. "Verdele inseamna viata, sinceritate si renastere", a mentionat presedintele CEC Bank, Radu Gratian Ghetea.
CEC Bank si-a modernizat peste 30 din 1.404 sedii, iar pana în 2010 vrea sa isi renoveze toate unitatile aducandu-le la standarde europene.
Banca are in prezent un portofoliului de depozite de peste 2,7 miliarde euro, peste 600.000 carduri si 3 milioane de clienti.
CEC Bank vrea sa recastige cota de piata pierduta in ultimii ani si sa se faca remarcat pe piata financiar-bancara.
Am gasit o reclama CEC si o postez ca sa evidentiez schimbarea de atitudine a bancii. Apropo de asta, mi se pare mie sau “dormi linistit” a fost folosit si in spotul FNI? Sincer nu cred ca o exista termen de comparatie si trecerea anilor a dovedit statornicia brandului CEC.



Noul spot imi place este unul bine gandit si cred eu ca a fost conceput in ideea de a marca evenimentul si a familiariza clientul sau potentialul client cu schimbarea de imagine si introducerea noilor produse bancare.



Sunt de parere ca pentru a face fata pe piata si pentru a putea castiga segmentul de piata tintit vor trebui sa vina si cu alte noi produse, dar si sa demonstreze prin calitate noua schimbare de “look”.
Le urez succes in initiativa lor :-).

3 comentarii:

Benny spunea...

Si la mine in oras am vazut la CEC noua sigla dar nu stiam ce inseamna! Acum am aflat!:)

Anonim spunea...

Totuşi, pentru a reuşi CEC-ului îi trebuie mai mult decât o schimbare de brand. La ora asta este un "mastodont" care se misca greu. Jucătorii de pe piaţa financiar-bancară trebuie să fie mai "maleabili", adaptabili. Ori pentru un colos e greu. Nu imposibil, greu. Managementul o sa se simtă.

Ioana spunea...

@micu`TZU Probabil ca o sa schimbe echipa manageriala, oricum schimbarea este sesizabila. Astept sa vad care va fi urmatorul pas.
O schimbare sesizabila a unui "mastodont" a fost si cea a celor de la Fiat si uite ca a avut rezultate vizibile.