Oja crapacioasa de la Natty

Am descoperit aceasta oja din pura intamplare pentru ca plecasem cu gandul ca am sa gasesc un lac de unghii roz pal peste care sa adaug un top coat cu sclipici fin, dar la acelasi stand au venit inca doua fete care incercau renumita oja crapacioasa.

Abia mai tarziu aveam sa aflu ca este un produs la moda la ora actuala, asa ca am sfarsit prin a-mi cumpara una de culoare rosie.


Am incercat-o saptamana trecuta in combinatie cu un lac de unghii de la Kallos (numarul 28 mai exact) si asa arata rezultatul final:


Cateva recomnadari: stratulde lac de unghii trebuie uscat foarte bine asa ca nu ar fi rau sa dati cu oja crackle a doua zi. Oja crapacioasa de la Natty se usuca foarte repede asa aveti mare grija ce cantitate si cat de repede o aplicati pe unghie. Pentru un plus de stralucire va recomand sa aplicati si un strat de lac de unghii incolor dupa.

Pret: 8 Ron

Unde le puteti gasi? In halele vechi la standurile ce comercializeaza cosmetice, dar si la Stavros.
Am vazut ca si cei de la Seventeen au scos o asemenea oja, dar sincera sa fiu paleta de culori era prea puternica pentru mine. Fiecare cum vrea si cum crede.


Ce parere aveti? Ati incerca?

O zi buna va doresc!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: