La furat prin magazin

Dupa modelul am plecat sa colidam (daca tot se apropie sarbatorile de iarna) prin magazine umbla tot felul de oameni pusi pe fapte rele, adica furat.

Astazi, in pauza de masa ma aflam intr-un magazin din Piata Centrala si ajungand la casa am vazut o noua manevra folosita de pustii care in niciun caz nu stiu ce-i aia scoala, dar vor cu orice pret sa pacaleasca vanzatoarele.

Individul (ca nu pot sa-i atribui o alta denumire) isi cauta, in prima instanta, prietenul care deja iesise din magazin plangandu-se ca nu a gasit parfumul pe care-l vroia. Una dintre cele doua casierite il intreba daca nu cumva parfumul rotund mult "cautat" nu este cel de la Xo. El raspunde foarte sigur de spusele sale: "Da, da asta este!".

Probabil ca cele doua femei l-au citit pentru ca-l luau peste picior intrebandu-l daca plateste folosind cardul, iar el a spus ceva de genul: "Da, ca doar mi-a intrat alocatia". La intrebarea daca-l cumpara pentru prietena lui, acesta a raspuns ceva de genul: "Nu, pentru o doamna". De aici i cam s-a rupt filmul pentru ca individul era incoltit din toate partile. Rugat sa scoata cardul se fastaceste si spune ca nu are decat buletinul.

Cam asta era ideea: el lasa buletinul, ia parfumul si "mai tarziu" aduce banii.

E mai usor sa furi decat sa pui osul la treaba, dar imi amintesc de mine la varsta lor si ma gandesc oare unde a disparut acea satisfactie de a avea banul de buzunar castigat cu "sudoarea fruntii tale" (da stiu suna prea dramatic)? In gimnaziu munceam ca sa mai am un banut in plus si sa-mi iau guma turbo si bomboane boni-bom. Nu va inchipuiti ca faceam smotru, nu, ajutam o persoana ce avea un magazin cu produse din mase plastice.

Nu vreau sa scot in evidenta faptul ca sunt mai desteapta decat ceilalti, dar mi-a placut sa fiu independenta si sa am banii mei de buzunar si as vrea ca ceilalti sa pretuiasca ce au avut sau ce au (dupa caz) si mai ales sa-si puna capul la contributie. Daca vrei poti si nu exista nu pot, ci nu vreau.

Sunt parerile mele personale si mi le sustin! Cu alte cuvinte: "La munca! Nu la intins mana!!!".

O seara buna si lipsita de griji va doresc!
Cu drag,
Ioana

Sursa foto

Niciun comentariu: