Marea revenire

A trecut ceva timp de când nu am mai scris pe blog şi sinceră să fiu îmi pare rău pentru că am pus suflet în acest proiect personal, dar inevitabil l-am neglijat.



În ultimul timp am încercat să acord mai mult timp preocupărilor mele. Spre exemplu am citit câteva cărţi pe care le cam uitasem pe noptieră (sper să scriu în curând nişte recenzii), am "bucătărit" şi descoperit noi reţete pe care vi le voi împărtăşi în curând şi mai ales am redescoperit mersul pe role (o pasiune mai veche).



Deşi oraşul a început să se degradeze (la propriu) şi gropile au început să răsară precum ciupercile după ploaie, oraşul este destul de activ din punct de vedere cultural. Mai nou am descoperit seratele folk, concertele de jazz, expoziţiile de maşini retro şi târgurile vintage.




Pe finalul acestei înşiruiri de gânduri vreau să vă supun atenţiei o poezie (pe care şi eu am descoperit-o recent - din păcate):





Aceste fiind spuse vă urez o seară bună.





Cu drag,



Ioana

Niciun comentariu: