O seara cu baietii sau o cina romantica cu iubita?

O intrebare extrem de dificila din punctul de vedere al unui barbat, balanta tinde sa atarne spre prima varianta mai ales cand vine vorba despre meciuri, pentru ca sunt pur si simplu intra in transa atunci cand spre exemplu la TV este un meci din Champions League.

Problema vine atunci cand factorul feminin este pur si simplu hotarat sa-ti dea planurile peste cap, ca si producator de bere ce ai putea face? Hmmm... dificil moment daca ti-ai irosit si ultima picatura de creativitate. Ce-ar fi daca ai reusi sa-ti identifici targetul si sa-l ispitesti cu ajutorul unor complici?

Cei de la Heineken au reusit sa organizeze un astfel de de eveniment avand 200 de complici, printre care 100 de prietene, 21 de profesori si cativa jurnalisti. Ce-ar putea fi mai frumos decat o seara petrecuta la un spectacol de muzica clasica? Astfel au reusit sa desprinda din fata televizorului 1000 de fani AC Milan.


Uimitor, nu? Mie una mi se pare o campanie geniala, iar rezultatele nu s-au lasat mult asteptate: peste 5 milioane de vizitatori unici timp de doua saptamani de la lansarea evenimentului.

Agentia care a realizat evenimentul: JWT, Italy

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am citit de mai multe ori postarile de pe blogul tau, destul incat sa pot emite un punct de vedere. Ce scop are blogul acesta si daca nu intereseaza pe nimeni si nimeni nu isi da cu parerea vizavi de banalitatile si "stupizeniile" de pe aici care tie ti se par tot timpul "geniale" sau "foarte interesante" de ce mai scrii? Sau daca te simti mai importanta asa, de ce te pui in postura penibila de a te adresa unor cititori care nu isi fac aproape niciodata simtita prezenta? "insipid" si "incolor" blog...

Ioana spunea...

Din moment ce nu ai bunul simt sa te semnezi nu stiu ce rost mai are sa emiti judecati... in fine. Daca citeai acest blog, desi nu cred, ai fi remarcat ca la un moment dat am spus ca nu o fac pentu vizitatori unici, o fac pentru ca-mi face placere, iar blog inseamna jurnal(vezi wikipedia).
Internetul presupune libertate de exprimare iar tu ca si "cititor" ai dreptul de a alege.
E simplu nu-ti place nu citesti.

Anonim spunea...

Libertatea de exprimare inseamna ca am si dreptul de a-mi spune opinia legata de chestiile geniale si super interesante despre care scrii tu din moment ce ai ales ca jurnalul tau sa fie unul public. Si scumpo daca nu o faceai pentru a poza in interesanta si nici pentru vizitatori ci pentru tine nu mai aveam schimbul asta de replici. Te contrazici doar pentru ca nu vrei sa recunosti ca esti patetica. Am bunul simt sa ma semnez daca iti face placere asta cu toate ca nu ma cunosti. Andrei

Ioana spunea...

Da, nu am ce spune esti fixat pe ideile tale. Nu ma contrazic cu tine, imi expuneam parerea vis-a-vis de comentariul tau.
Daca comentariul era un monolog trebuia sa ti-l ti pentru tine.
Si eu ca si oricine altcineva am dreptul la o replica si daca nu-ti place esti liber sa accesezi orice alt blog...
Faptul ca tu ai o alta parere nu inseamna ca trebuie sa ma faca pe mine sa ma simt interesanta sau in centrul atentiei. Nu totate lucrurile care-mi plac mie trebuie sa-ti placa, se cheama gust, asa ca esti liber sa consider ce vrei.

ramai treaz spunea...

nu as rata niciodata un meci al diavolilor. mai ales daca joaca cu real sau manchester. singurele concerte care ar lua fata milanului ar fi cele de rock.