Do you speak Deutsh?


Saptamana asta a fost una plina pentru mine de acea vineri am ales sa ma destind ducandu-ma la cumparaturi. Am ales ca mijloc de transport tramvaiul si m-am dus in Tudor, am terminat rapid avand un scop precis si bine determinat, apoi m-am dus in statie sa astept tramvaiul si a venit destul de rapid spre mirarea mea, am urcat si m-am asezat (e mai rau ca pe la examene trebuie sa te misti repede daca vrei sa stai jos ).

La urmatoarea statie urca o batranica care nu mai contenea din gafaind, se apropie de tanarul din fata mea si-l roaga sa-i cedeze locul, numai ca ce nu stia doamna este ca el era francez si nu intelegea o boaba de romana, de aceea il intreaba daca germana stie, vazand ca nu are nici o reactie se duce mai in fata si spune: "E turc domnule, nu intelege!". Aproape de Piata Unirii urca un batranel care spune ca are 70 de ani si vrea sa stea jos si culmea se aseaza tot langa un francez (de data asta unul mai diplomat) si ince sa vorbeasca cu el, dar francezul chiar daca nu intelegea nimica, urmarea mimica batranelului si il aproba cand acesta se intorcea spre el si ca sa vezi coincidenta il intreaba pe un tanar iesean daca vorbeste limba germana, vede ca nu-i merge si incepe sa-l invete cateva expresii in germana. Ora de limba germana se termina brusc la Universitate unde francezii coboara amuzandu-se copios, batranelului parca parca ii pare rau.

Morala acestui post? Sprehen Sie Deutsh?


P.S.: Poza este creatie proprie

Un comentariu:

Benny spunea...

Eu sunt varza cu germana chiar daca am facut in generala!:|